Jak vydělávat nakupováním?!

Ahojky! po dlouhé době jsem dostala chuť něco napsat na svůj blog, ale dlouho jsem přemýšlela o čem vlastně? Chci psát o něčem co Vám všem bude blízké a mé články vám k něčemu budou. A co máme všichni společného? NAKUPOVÁNÍ! Někteří rádi nakupují a někteří nakupují, protože musí. Každopádně do nekonečna budeme utrácet peníze za blbinky pro sebe, protože na některých e-shopech mají zkrátka zboží, které v obchodech neseženete, nebo jsou jen výhodnější. A jak už jste si všimli z nadpisu, můžete na nákupech i vydělávat! Jak že je to možné? Prostě dostanete peníze z nákupu zpátky!


A jak že to funguje? Zaregistrujete se na tomto portálu tady přes tento odkaz a nakupujete! Existuje spousta takových portálů, já si zvolila tento, už ani nevím jak jsem na něj přišla, ale mám ho už víc jak 2 roky a u něj na 100% vím, že funguje, jináč bych vám to tu nedoporučovala.
Tato stránka nabízí široký výběr e-shopů u kterých můžete nakupovat, jak české tak i cizí. Můžete si vybrat dle kategorií (móda, potraviny, zážitky, kosmetika..). U každého obchodu máte napsáno v procentech kolik se vám vrátí zpátky, takže čím větší procento, tím víc dostanete z utracené částky u nich zpátky. Každý obchod to má jinak a u některých máte např. až X% což znamená že nemusíte dostat to uvedené procento zpět ale třeba méně.
Nejdříve musíte takto "vydělat" nějakou minimální částku po které vám to vyplatí na účet (nebo i složenkou tuším), ale vzhledem k tomu že po registraci dostanete takových bonusů, že tu částku nasbíráte hned a pak vám vaše odměny vyplatí klidně i po koruně!
Můžete si stáhnout do svého prohlížeče tzv. lištičku (za stažení se vám započítá bonus), která vás vždy upozorní, pokud budete zrovna brouzdat po e-shopu, který vám může nabídnout odměnu zpět, což je super, díky tomu nikdy nezapomenete, že vlastně můžete vydělat.
Já si nechala odměnu vyplatit jednou a opravdu přišla, jen už je to dávno, takže v přehledu plateb na účtě už to nejspíš nenajdu, každopádně to mám jako takovou záložní peněženku a nechávám si to zatím nevyplacené, pak až si tam nastřádám pořádný balík, nechám si to vyplatit najednou! :D
Můžete být nedůvěřivý stejně jako já byla kdysi na začátku, protože kdo by vám dával peníze jen tak? Ale za pokus nic nedáte, žádné investice zde nejsou potřeba, o peníze vás to obrat nemůže, můžete to zkusit a uvidíte časem sami. Pokud byste měli jakékoliv otázky, připomínky či vlastní zkušenosti apod. neváhejte mi napsat sem do komentářů! Ráda vám předám své poznatky nebo se naopak nechám poučit od vás.
Ještě jednou vám SEM přidám odkaz, aby jste si mohli minimálně prostudovat informace o této konkrétní stránce.


XOXO Deni

Share This Article:

, ,

CONVERSATION

5 krásných komentářů :

  1. už som o tom počula, ale... nejak extra sa do toho neplánujem pustiť. ale zneje to fájn! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to chápu, odradí třeba i to, že tam nejsou obchody ve kterých nakupujem nejčastěji. Ale já to třeba teď využila velmi výhodně při nákupu dražšího dárku pro přítele, nebo při neustálých nákupech nepotřebných blbinek na aliexpressu :D

      Vymazat
  2. Wow, zajímavé:) nikdy jsem o tom neslyšela a i když to zní dost nedůvěřivě, tak ale naopak velice lákavě! Zkusím to prozkoumat a uvidím :D každopádně díky za tip:)
    http://essdeesthoughts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za to vyzkoušet, i když to zní nedůvěryhodné, uvidíš sama:) Jak jsem již v článku zmiňovala, žádné investice nejsou potřeba, tudíž o nic nemůžeš přijít, to byl ten důvod proč jsem do toho šla a vyplatilo se! Kdyby v tom byl nějaký risk, také bych se bála.:)

      Vymazat
  3. Slyšela jsem o tom, ale nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentář, všechny pilně čtu.